5 өдөр

5 цаг

Монгол

Танхим

850,000-900,000

Харилцагчаа таньж, тэдний хэрэгцээ, шаардлагыг мэдсэнээр борлуулалтаа хүссэн хэмжээндээ хүргэж чадах зүйл нь амжилттай харилцаа бөгөөд харилцааг амжилттай байлгах хүчин зүйлс, нөлөөллийг кейс, дасгал ажлуудаар дамжуулан ойлгож, мэдэхэд чиглэсэн онол, практик хосолсон сургалт юм.​

Зорилго

Харилцагчид үр дүнтэй зөвлөх, тэдэнтэй зөв боловсон,
соёлтой харилцахад туслах харилцагчийн хэрэгцээ, зан
төлвийг тодорхойлох, түүнд хэрхэн нийцүүлэн харилцахад
суралцана.

Зорилтот бүлэг

Харилцаа, борлуулалтын чиглэлээр ажилладаг, энэ чиглэлээр сонирхож буй хүн бүрд нээлттэй

ОГНОО

2023/03/20

Агуулга

    • ХАРИЛЦАА ба МЭДРЭХҮЙ
      • Харилцаанд мэдрэхүйн үүрэг
      • Бид харилцагчдаа зөв сонсож, ойлгож чаддаг уу?
    • ХАРИЛЦАА ба ХЭРЭГЦЭЭ
      • Хэрэгцээнд чиглэсэн зөвлөгөөг хэрхэн өгөх вэ?
    • ХАРИЛЦАА ба МЭДЭЭЛЭЛ
      • Мэдээллийг илгээх, хүлээн авах загварын дагуу кодыг хэрхэн зөв тайлснаар харилцаагаа нэг түвшинд байлгаж чадах вэ?
    • ХАРИЛЦАА ба АСУУЛТ
      • Асуултыг хэрхэн зөв тавьж харилцагчаа танин мэдэх вэ?
    • ХАРИЛЦАА ба БОРЛУУЛАЛТ
      • Бид юу борлуулдаг вэ?
      • Хувь хүний зан төлөв (Insights MDI based)

Сургагч багш

Банк санхүүгийн СУРГАГЧ БАГШ НАР

Танд энэ төрлийн бусад сургалтуудыг
санал болгож байна